Description: Vhodné profily pro založení retenčních vodních nádrží, jejichž cílem bude zachycení povrchového odtoku v údolnicích byly vytipovány převážně na trasách definovaných DSO, případně i doplněných svodných příkopech ve výrazných údolnicích uvnitř pozemků kategorie Aev, vytipovaných pro detailní řešení a návrh PEO. Cílem nebylo navrhovat MVN na vodních tocích – trvalých ani občasných. Orientační zákres půdorysu byl následně proveden na základě DMT s využitím vrstevnic, odvozených z DMR 4G s ekvidistantou 2 m. Přitom byla předpokládána výška hráze mezi 2 – 3 m. U jednotlivých navrhovaných MVN nebyla výpočtově řešena jejich dimenze, objem retenčního prostoru, ani objem přítoku ze srážky. Jedná se o vytipování potenciálně vhodných profilů jako podklad pro další podrobný návrh, který by nutně musel zahrnovat podrobný terénní průzkum včetně hydropedologického, zaměření lokality a detailní hydrologické výpočty.
Name: Opatření v zóně Aev - Typ TPEO v Aev, kde nejsou KPÚ
Display Field: typKod
Type: Feature Layer
Geometry Type: esriGeometryPolygon
Description: C – změna osevního postupu
N – delimitace – nevhodné k hospodaření
O – odváděcí příkop o šířce 5 m
OB – odváděcí průleh – biokoridor o šířce 20 m
OT – odváděcí průleh o šířce 10 m
R – retenční průleh o šířce 10 m
RB – retenční průleh – biokoridor o šířce 30 m
RT – retenční průleh + travní pás o šířce 20 m
Name: Typy těžebně-dopravních technologií na PUPFL
Display Field: TRP_SEG
Type: Feature Layer
Geometry Type: esriGeometryPolygon
Description: U - universální traktor se standardním vybavením (UKT), harvestery; S - lesnický kolový traktor se standardním vybavením (LKT), harvestery; K - kůň; L - lanové dopravní zařízení; F - UKT - Horal vybavený lesnickou kompletací, LKT s nízkotlakými (flotačními) pneumatikami, podvozky typu Ratrac; E - erozní ohrožení (přípustné prostředky: F, K, L, a jejich kombinace), podvozky typu Ratrac